Pages

Tuesday 1 June 2010

Real love

Am realizat inca o data ca te iubesc...ca atunci cand simt ca ceva nu e ok, nu ma simt nici eu bine si ma framanta, pentru ca nu vreau ca ceva minor, stresul de zi cu zi sa ne afecteze, pentru ca chiar te iubesc.
Iubesc vocea ta, ce o aud zilnic la telefon si care imi alina dorul nebun de tine, iubesc orice cuvant rostit, in orice fel zis, iubesc ca zi de zi, dimineata primul mesaj e de la tine, iubesc ca adorm cu tine in gand, ca de foarte multe ori imi apari in vis, ca dimineata ma trezesc cu tine in gand, iubesc ca m gandesc la tine.
Am realizat ca tin enorm la tine si nu pot sa te las orice ar fi, ca distanta nu ma sperie, pentru ca totusi a trecut destul timp si am reusit sa depasim.
Am realizat ca iubesc tot ce insemni tu si nu e un vis ceea ce traim noi ci e pur si simplu realitatea...
   Te iubesc sa nu uiti asta niciodata.

No comments:

Post a Comment