Pages

Thursday 10 June 2010

Imi place...

Imi place sa te privesc...
...sa-ti privesc corpul conturandu-se printre hainele subtiri...
...imi place sa te dezbrac din priviri, incercand sa mi te imaginez goala in pozitia pe care o ai...
...din nou sa te privesc, goliciunea corpului tau, uosr pe furis...
...sa-ti ating pielea, sa-ti pipai intreg corpul, fiecare cm din pielea ta fina...
...sa te sarut...buzele moi care aluneca usor peste ale mele...sa-ti sarut sanii, de jur impreujurul lor...sa-ti sarut   fiecare cm din pielea ta...
...sa ma joc pe spatele tau...
...sa te alint cu mangaieri noapte/zi, zi/noapte...
...sa te strang in brate, sa te tin in brate atunci cand dorm...
Imi place sa te fac fericita si sa stiu acest lucru si ca stiu ca esti a mea. (asta ma face sa ma simt al naibii de bine).

No comments:

Post a Comment