Pages

Saturday 19 June 2010

The land of choice

Exista alegeri? Exista "medota" prin care putem sa alegem tot ce ne dorim?...exista ca ceea ce am ales, ceea ce ne-am dorit sa fie indeajuns sa ne multumeasca, sa fim intradevar impliniti?
As vrea sa cunosc, sau macar sa invat "metoda" prin care sa stiu exact ce sa aleg, sa fie totul bine, nu doar pentru mine ci mai ales pentru acele persoane care imi sunt dragi...asa stiu ca nu am mai dezamagi...sau ar fi totul mult prea simplu? De ce niciodata nu stim ce vrem.
Vreau sa existe...
      Ce as alege...as alege sa-ti pot deschide sufletul, doar cum stiu eu, cu aceea mica "cheie" care o port zi de zi la gat. As deschide sufletul tau si as intra foarte usor, sa nu-l ranesc, l-as pastra mereu intr-o "ordine", fara acele intrebari care nu isi iau rostul...sentimentele la sentimente, acele mici emotii, care le-as mentine tot timpul "focul aprins", sa-si mentina acea stralucire, chiar si acele sentimente confuze, care as incerca sa le pot readuce la  ceea ce au fost. Si ia-si zice sufletului tau, sa fie mereu atent cu inima ta, sa o protejeze de orice "lovitura" cat de mica ar fi ea.
As alege totul ce e mai bine pentru noi...dar alegerile care le fac sa fie si cele care le doresti si tu.
Vreau sa existe posibilitatea de a "pasi" pe cararile inimii tale, sa ma intalnesc ce acele cuvinte frumoase pe care mi le zici adeseori, dar care vreau sa le tiparesc mai bine...sa  existe posibilitatea de a patrunde in mintea ta, atunci cand sutn cu tine, sa stiu care iti sunt gandurile, sa pot sa invat sa te fac fericita.
Vreau sa aleg ce  iubesc, dar apoi sa iubesc ce am ales...te-am ales pe tine.

2 comments:

  1. intotdeauna vrem mai mult decat se poate...este scris in codul nostru genetic.
    Frumos scris...ce-as da sa am si eu o cheie cu care sa deschid anumite inimi...dar nu le am si nici nu cred ca le voi avea....:(
    semnat lastgardian....doamne de ce nu pot posta prin contul meu de pe wordpress?

    ReplyDelete
  2. ti-am mai zis eu, de cateva ori, prea negativist gandesti...poate e mai greu dar incearca sa fii mai optimist...si tks..
    bine k te-ai semnat:))...k ma gandeam cine poate fi :))

    ReplyDelete