Pages

Saturday 26 June 2010

Leapsa

Am primit de la Lasgardian's Blog o leapsa:))...sa incep:
1. Zii ceva despre tine, gen cum te cheama, cati ani ai etc!
Emma Piscot, am 20 ani si sunt extrem de happy \:d/
2.Ai porecle ? Care?
hmmm...pitzu...piscot...shoshonel...etc 
3.O melodie trista, una perfecta si alte 3 care iti plac cel mai mult!
Melodia trista: The Scrip - i'm yours;  
Melodiile preferate: ar fi prea multe:))...No doubt- don;t speak; 
4. Ai animal de casa?
da...un catel
5.Daca ai avea un serial TV, cum s-ar numi!
hmm...niciodata nu m-a interesat:))) sau macar sa ma gandesc
6.Primul citat care iti vine in minte.NU trisa…fara Google!
"Femeia cea mai dezgolita dintre carnuriile vii si cea care straluceste cu cea mai dulce scantaiere" - Antoine de Saint Exupery....
7.Desenul animat prefereat din copilarie.
Sandy Bell :)))
8. Iti place inghetata?
 Daaaa
9. Ce alt nume ti-ar placea sa ai daca ai putea?
 Elena din Troia :->
10. Zi-mi un banc!
  Dialog în pat:
- Dragul meu, tu mă iubeşti?
- Da' tu ce crezi că fac aici? Flotări?



Leapsa merge mai departe la: Deeea, Andreea Hancul, Antzu's stuff


No comments:

Post a Comment