Pages

Monday 14 June 2010

Camera ta

Intru in camera ta...fereastra e larg deschisa, ce lasa sa intre un aer caldut de dimineata. Perdeaua dansa in ritmul aerului ce patrundea in camera...priveam prin perdea la orasul care se trezea dupa o noapte lunga, cerul era de un albastru deschis, patat cu cativa nori. Tu dormeai, abia invelita cu cearsaful alb, ...iti zaream corpul gol. Cu cat ma apropiam de pat, iti simteam mirosul pielii tale, care imi patrundea in nari. Spatele tau fin, dezvelit, pielea moale, imi bucura privirea, care te mangaia incet. E asa de cald, usor scap si eu de putinele haine de pe mine si ma apropii tot mai mult de tine, usor. Te ating, imi plimb degetele pe tot spatele tau, imi musc buzele, iti sarut buzele moi, ma joc cu limba pe gatul tau...tu incepi sa reactionezi...ce tensiune...
Camera ta, incarcata cu energie sexuala.

No comments:

Post a Comment