Pages

Thursday 24 June 2010

Boring

Stau degeaba, ce ocupatie tare am, cand sunt atatea de facut si nimic nu ma impinge sa le fac, cam plictiseala si mi-e si somn.
Uneori poate e mai bine sa fim singuri, pentru nimeni nu ne distrage atentia de la "gargaunii" din interiorul nostru, poate e bine sau nu...dar stiu ca uneori toata singuratatea asta, te apasa, te macina...si uite cum iar nu suntem multumiti...vrem si clipe de singuratate si atunci cand le avem nu ne convine, pentru ca vrem sa se intampla ceva, sa fie cineva langa noi, orice nu mai sa nu fim singuri, cand suntem intr-un colectiv, parca atunci e prea mult, si vrei sa fii singura cu un film, ce ruleaza la tv, care oricum nu-l urmarim si tot  asa...viata merge inainte.
In momentul asta, cam greu sunt de satisfacut:))...am in cap o gramada de intrebari cu raspuns sau nu, dupa caz si o mica declaratie care trebuie sa o zic iubitei: " Tu esti cea care imi provoaca golurile in stomac. Tu esti cea care imi provoaca emotii...emotiile, ce mi se rostogolesc in intregul corp. Corpul tau, cu pielea ta fina cel simt aproape de al meu si imi lasi atingerile imprimate si fragile. Atingere tale care imi vorbesc...si vreau sa-mi spui, ca soaptele mele la urechea ta, te cutremura" ...mi-am dat seama ca sunt dependenta de dragoste, dependenta de ea...totusi ma mir ca pot supravietui, in zilele de singuratate fara ea.
Mai tarziu, trebuie sa ies, nu ma chef deloc, dar asta e, astept telefonul, sa sune din minut in minut.
Lipsa mea de chef sigur e din cauza ca, astept momentul plecarii mele...astept sa vina sambata...sambata seara.
Inca o aberatie, inca ceva timp pierdut:))...dar macar a mai trecut din el.

No comments:

Post a Comment