Pages

Monday 14 June 2010

Cafeaua de dimineata...


Dimineata, imi place sa ma trezesc cat mai tarziu, sa lenevesc cat mai mult...primul lucru care il fac dupa intregul ritual de dimineata:)) (niciodata nu uit de mesajul tau)...imi fac cafeaua si ma asez in fata netului...asa imi place sa o beau. Aroma cafelei are si  o "vraja" a ei, imi place sa ma trezeasca dimineata, imi place mirosul ei dimineata.
Stau si o sorb, cittit fugitiv cateva lucruri pe net sau scriind mesaje in acelasi timp...imi place sa o savurez, mai bine de jumatate de ora. O beau in cana mea rosie, nu prea plina, putin caimac, putin lapte si niste momente calde, dulci si de neuitat(at cand sunt cu tine).
 
Aroma ei ma umple de vis si aud si glasul ei, cand ma intreba "imi zici cand vrei sa-ti fac o cafea?", e asa de dulce, ea, nu obisnuieste sa bea cafea, dar uneori ma acompania...imi place cand bem cafeaua impreuna, in patul gol si in liniste, auzind doar respiratia ta...stiu ca nu-i place nici gustul cafelei, amarui, o sarutam, dupa ce imi beam cafeaua...o vedeam strambandu-se, si-mi zicea "iar m-ai pacalit"...tare dulce esti atunci.
Inca o dimineata, inca o cafea savurata in fata netului, dar ceva diferit, cititi si voi aberatiile mele de dimineata.

No comments:

Post a Comment