Pages

Sunday 13 June 2010

Ma gandesc mereu la tine...

Ma gandesc...e liniste, parca aud caldura ce razbate aerul.... e asa de liniste, incat incerc sa-ti aud vocea,  te aud cum ma strigi...ma uit in jurul meu si vad doar tv si muzica ce suna, te caut dar nu te gasesc...unde esti??
Ma gandesc mereu la tine, in orice clipa, sunt sigura ca si tu te gandesti la mine si chiar daca suntem departe, inimile noastre vor fi mereu,  una langa alta.
Imi place sa-mi  imaginez pe noi doua cum ne tinem de mana si cum vorbim vrute si nevrute, avem idei comune. Imi place ca ne intelegem perfect.
Ma gandesc la tine, in general,...pur si simplu gandul meu zboara la tine. Tot timpul ma intreb ce faci? Cum te simti?...chiar daca in majoritatea timpului stiu...dar nu stiu cum e sa fiu mereu langa tine. Imi place sa-mi imaginez cum e sa stam impreuna, sa te am in cele mai simple momente...cum e sa stam pe canapea, cum e sa gatim impreuna, cum e sa facem curat, cum e sa pot sa-ti pregatesc cate o mica surpriza zi de zi...
Ma gandesc la tine, in toiul noptii, cu ochii inchisi si cu corpul adormit, stau,  si ma gandesc la tine.
Ma gandesc la tine in liniste, in zgomotul traficului, in sunetul muzicii care suna...ma gandesc mereu la tine.

No comments:

Post a Comment