Pages

Thursday 19 November 2009

"Oare sa fii stiut???"



Te-am vazut, te-am privit, m-am apropiat stangace de tine, ti-am sarutat obrazul fin...mai vazut si te-ai oprit, mai privit, mi-ai zambit...de aici a inceput totul...
TOTUL, acel sentiment atunci cand nu esti langa ea iti este dor de privirea, de zambetul ei, de sarutul,  de atingerea ei, de discutile neincetate, de orele petrecute doar imbratisate si uitandu-ne la un film, de clipele de tacere unde ne priveam, de sarutul care ti-l oferea cu drag si  te lua mereu prin surprindere...dor de ea...care reuseai cat de cat sa-l stapanesti putin cu lungile convorbiri la telefon, in momentul respectiv te multumeai ca ii auzi vocea, ca o auzi razand...
...acel sentiment ca atunci cand esti langa ea, doresti sa nu mai pleci, sa nu o mai lesi din nou singura, doresti sa o tii neincetat in brate, sa o alinti, sa o faci fericita, sa simta prezenta ta alaturi de ea...
...acel sentiment in care o doresti mereu langa tine in orice moment din zi, atunci cand vrei ca fiecare zi sa inceapa soptindu-i “buna dimineata “ oferindu-i un sarut innocent...de micile placeri de peste zi...si fiecare zi sa se termine cu acel “noapte buna” si ultimul sarut ce incheia sirul saruturilor de peste zi, adormind in bratele mele, simtind ca trebuie sa-i protejez si somnul dulce dar foarte linistit...
...acel sentiment  cand simteai ca nu poti trai fara ea nici macar o secunda...cand mereu iti era prezenta in gand...cand focul dorintei ardea din ce in ce mai tare...
...acel sentiment care a nascut nevinovat si pe neastepate...
Oare am stiut ca se vor intampla toate aceste lucruri de cum te-am vazut prima oara...nimeni nu stie cum rasare acest sentiment, cum se intampla, de ce se intampla, nimeni nu stie cum va decurge, cum se va termina...doar ca TOTUL trebuie trait...

1 comment:

  1. gandul la tine ma face sa zambesc de fiecare data iar dorul de tine ma face sa imi dau seama ce reprezinti tu pt mine...

    ReplyDelete