Pages

Thursday 26 November 2009

Lacatul sufletului...



Suntem fiinte fericite, uneori mai deschise alteori mai inchise in sine. Totusi avem putina teama sa ne deschidem foarte usor unor persoane, suntem tot timpul pregatiti ca ceva ne poate ranii, inima, sufletul sunt incatusate fara sa poata patrunde oricine sa ne raneasca sau nu.
Incet am reusit sa ma deschid unei fiinte adorabila, totul venind de la sine, fara sa grabesc absolut deloc lucrurile…stiu ca TU esti cheia inimii mele.
Tu detii cheia lacatului inimii mele…doar tu esti cea care poate intra si ajunge la dragostea mea. Pentru tine sunt tot ce simt, pentru tine sunt toate sentimentele, pentru tine este iubirea mea.
Lacatul din sufletul meu se deschide atunci cand esti langa mine, cand imi oferi zambetul tau cald, privirile tale ce ma inebunesc...o lacrima atunci cand nu esti langa mine, o lacrima de fericire ca stiu ca mereu esti cu gandul la mine.
Iubire, lacatul meu este deschis doar pentru tine, tu esti cheia.

“Lacătele din noi se deschid cu o lacrimă “. Octavian Paler



2 comments:

  1. Suntem fiinte pregatite mereu cu o masca pentru a ne apara. Avem cate o masca pentru orice situatie. Insa, uite ca apar si persoane in fata carora ne aruncam toate mastile si incetam sa mai fim actorul care risca sa-si sparga masca.

    ReplyDelete
  2. Asa e, suntem luati pe nepregatite de cele mai multe ori, dar uneori sunt momente foarte placute...

    ReplyDelete