Pages

Saturday 16 October 2010

Retrospectiva...

O mica retrospectiva a ultimilor 2 luni...de fapt pot sa o descriu doar in cateva cuvinte...Toate au mers prost, nimic nu se concretizeaza, sa pot sa stiu ca ma pot apuca sa fac ceva, cat de semnificativa ar fi, deja m-am saturat de starea asta de monotonie...cred ca am saptamanii de cand nu am iesit intr-un pub ceva...totul a fost cafea, net, citit cate ceva, seriale si din nou net si poate cate un serial inainte de somn...trist, dar adevarat.
Ce urasc cel mai mult e ca din cauza asta...am o stare de toata minunatia, care nu aduce nimic bun, pentru ca am impresia ca te indepartez de mine...nu mai vreau acela noptii in care sa nu pot fi langa tine, nu mai vreau acele momente cand ai nevoie de mine sa nu fiu...nu mai vreau distanta asta dintre noi...nu mai vreau...
Astept acea zi in care totul e bine...bine ca exista speranta...
Melodia asta imi ridica putin moralul:

No comments:

Post a Comment