Pages

Friday 8 October 2010

Despre tine

Despre tine vreau sa strig...vreau sa vorbesc despre tine, pentru ca azi ca si in toate celelalte zile vreau sa-ti fiu alaturi, vreau sa-ti simt mangaierea ta care se prabuseste peste mine, vreau ca privirea ta sa ma inconjoare...
Tu cea care ti-ai deschis inima si mai primit in ea si mi-ai oferit o noua viata, pe care o cautam in intunericul ce ma inconjura, m-ai ajutat sa ma regasesc. Tu cea care iti dezvalui gandurile pentru mine, sa reusesc sa te inteleg si sa pot sa-ti fiu aproape in departearea dintre noi, sa stiu ca bucuriile mele sunt si ale tale, ca durerea ta e si mea, pentru ca suntem doua parti a unui singur intreg.
Despre tine vreau sa vorbesc...in diminetile somnoroase, unde te trezeai doar simtindu-ma ca ma misc de langa tine...atunci cand imi ofereai acel sarut somnoros in care abia iti simteam buzele. Tu esti cea, care stie sa ma asculte si sa nu ma judece, care intotdeauna imi pastreaza o bucata din timpul tau.
Tu esti cea care ai o rabdare infinita...dorinte puternice ca totul o sa fie asa cum ne dorim noi...doar pentru tine sunt...
Despre tine vreau sa vorbesc prin privirile tale, prin zambetele calde si prin sinceritate cu care ma tii de mana.

No comments:

Post a Comment