Pages

Thursday 21 October 2010

Chiar daca...

Chiar daca ne simtim rau...chiar daca nu mai vorbim asa mult...chiar daca nu zicem tot ce ar trebui sa zicem...pentru mine nu conteaza asta...pentru ca un singur lucru il stiu...te iubesc orice ar fi si orice ar patrunde intre noi care ne face sa fim mai vulnerabile, sa ne acapareze toate problemele si sa devenim mai reci, nu conteaza, pentru ca cel mai important lucru pe care il stiu, e ca te am langa mine, esti a mea...
Cdiar daca e distanta asta dintre noi, incerc de fiecare data sa nu ma gandesc la ea, pentru ca eu te simt aproape, pentru ca uneori te simt langa mine pe timpul noptii si atunci sunt noptiile cand dorm linistit si profund.
Chiar daca nu e tot timpul soare pe strada noastra, nici un sentiment nu mi se schimba, din conta devin mai puternice.
Chiar daca acum nu sunt langa tine, sa stii ca imi esti prezenta in gandurile mele.
Chiar daca zilele trec, fiecare zi e diferita si semnifica ceva pentru mine...chiar te iubesc...

No comments:

Post a Comment