Pages

Friday 15 October 2010

Egoista

Sunt egoista atunci cant stiu ce vreau si ce imi doresc.
Sunt egoista cand e vorba de tine, pentru ca prefer sa fac diferite compromisuri decat sa stiu ca te pot pierde.
Sunt egosita cand stiu ce iti doresti, pentru ca doar eu vreau sa-ti daruiesc de ceea ce ai tu nevoie...vreau doar eu sa pot sa fiu in preajma ta si sa stiu mereu care iti sunt dorintele.
Sunt egoista, pentru ca te vreau doar pentru mine...vreau sa fii numai a mea...da, in fiecare secunda sunt egoista, pentru ca tu esti viata mea si nu vreau sa accept ca ceva se poate rupe. 
Vreau sa apar mereu in gandul tau...sunt egosita pentru ca te doresc tot mai mult si nu vreau pe nimeni altcineva in viata mea.
Sunt egoista pe aerul care il expiri, pe tot ce te inconjoara, pentru ca de cele mai multe ori nu sunt eu langa tine, si pierd multe momente...da, vreau sa-ti simt cum inima iti bate, cum ma atingi, cum ma sartuti...vreau doar sa ma stii langa mine.
Sunt egoista, dar niciodata cu ceea ce simt pentru tine si niciodata cu iubirea mea fata de tine.

No comments:

Post a Comment