Pages

Friday 1 October 2010

Fara indoieli

De ce uneori e asa de greu sa-mi exprim sentimentele fata de tine, sa spun exact ce gandesc fara alte ocolisuri, atat timp cat stiu ca nu te ranesc, cat nu ne afecteaza pe noi...
Am atatea sentimente, pe care doresc sa ti le zic, o sa incerc sa ma exprim cat pot mai bine...Stiu ca te iubesc, ce simplu e de zis, dar simt ca te iubesc, pentru ca sentimentele mele fata de tine au luat'o razna...sentimentul ca te iubesc izvoraste in mine ca toate raurile la un loc, traieste in mine ca copacii milenari din paduri, pentru atunci cand sunt langa tine, sentimentele mele depaseste viteza legala de mers pe strada, pentru ca esti mereu in mintea mea si nu-mi pasa de ceilalti din jurul nostru care nu ne accepta, pentru tot ce conteaza e ca suntem noi doua si tot ce insemnam noi doua.
Tot ce simt, e facut de tine, pentru ceea ce esti, pentru ceea ce sunt si pentru ceea ce vrei ca eu sa fiu.
Stiu ca de cele mai multe ori e greu de exprimat in cuvinte iubirea, la cate intelesuri are...dar un "te iubesc" zis din suflet, acopera o mare parte a celorlalte.
Stiu ce simt si ce vreau, nu am indoieli....Te iubesc!

No comments:

Post a Comment