Pages

Wednesday 18 September 2013

Tu esti

Mi-ai zis ca vrei sa stii cele mai adanci dorinte ale mele  si eu ti-am raspuns ca "tu esti"...mi-ai zis ca e ieftin si nu te pot cumpara. Dar, iubita mea nu vreau sa te cumpar, pentru ca stiu si simt ca deja apartii sufletului meu. " Tu esti", cea mai puternica dorinta, pentru ca sufletul imi tremura la fiecare a ta, pe care ti-o zareste, inima tresara la fiecare atingere a ta...a cea dorinta care imi trezeste fiecare celula doar stiind ca esti langa mine si iti aud respiratia...a cea dorinta care e mai puternica si plina de euforie ce vrea sa te sarute si sa te imbratiseze zilnic...a cea dorinta care iubeste dorinta ta...cea care vibreaza la fieacare discutie  contracditorie pe care o avem...dorinta cea care imi trezeste cele mai puternice si mai frumoase sentimente, de a iubi o femeie frumoasa. Dorinta care iubeste si acele minute care au trecut si au lasa urme de clipe frumoase, intorcandu-mi putin privirea in spate, vad urmele tale, urmele mele legate dintre ele.
"Tu esti",dorinta cu care vreau sa-mi petrec toate zilele de acum inainte impreuna.


No comments:

Post a Comment