Pages

Saturday 7 September 2013

Dor de tine

Mi-e dor de tine...mi-e dor pur si simplu de prezenta ta, as prefera sa stau doar sa te privesc, sa nu fac nimic altceva...doar sa te privesc sau sa aud fiecare miscare a ta, sa simt cum te misti neincetat, ca si cum ar fi ultima picatura de cerneala care se zbate sa mai scrie ultima jumatate de pagina.
Off iubita mea vreau sa-ti aud glasul dulce...ora 8 dimineata, suna telefonul, somnoroasa raspund si te aud, atat de clar incat am crezut ca acum te simt in spatele meu soptindu-mi la ureche...intotdeauna tu esti prima ce-mi aude glasul somnoros.
Mi-e dor si a trecut doar o zi, o singura zi in care minutele parca au fost intr-o pauza continuua, uitand parca de tot...si eu astept si mi-e dor.
Usor Mos Ene imi da tarcoale...te imbratisez, formele tale sunt conturate sub palmele mele,incalzindu-mi fiecare celula din mine...te sarut iubita mea, buzele tale moi si obrazul fin...somn usor iubita mea.

P.S  Te iubesc, femeie...

No comments:

Post a Comment