Pages

Tuesday 4 March 2014

Din nou

Am si uitat cum e sa scrii...am uitat sa mai astern acele mii de ganduri ce imi strabat mintea zilnic. Am uitat de mine, am uitat de iubita, am uitat sa-i mai ofer ceea ce isi doreste cel mai mult.."sa o iubesc" si ma intreb de ce e nemultumita de mine uneori.
Ce am langa mine, nu-mi ajung cuvintele sa o descriu...e viata mea, a cea persona cu o privire patrunzatoare, doamne ce inca ma intimideaza dupa atata timp, acel zambet frumos ce ma intampina in fiecare dimineata, acele cuvinte, ce imi patrund in mine "nu pleci pana nu ma iubesti un pic", offf, uneori simt ca nu te merit...eu care sunt o nenorocita si egoista si tu acel suflet cald care ma iubeste. Te iubesc frumoasa mea.
Trebuie sa mai scriu, sa astern acele ganduri ce nu le pot rosti...sa incerc sa-mi deschid in intregime sufletul.

No comments:

Post a Comment