Pages

Monday 2 September 2013

Love story

As vrea sa ma alint langa tine, in cearsafurile albe, sa pot sa-ti ating pielea mult prea fina, sa pot sa simt mirosul pielii tale toe nou nascut...sa te sarut.
Vreau sa simt cum ma iubesti, sa simt cum tremuri sub atingerile mele si sa-ti doresti sa nu mai pleci...sa ramanem in cearsafurile mototolite sub noi, minute, ore, zile intregi.
Tanjesc dupa tine, cand lasi locul din dreapta mea gol si rece...tanjesc dupa albiciunea pielii tale si profunzimea ochilor tai...tanjesc cand noaptea trece fara sa pot sa-ti mangai sanii tai mari si perfecti sub palmele mele, sa-ti sarut intregul tau spate si sa-ti simt caldura corpului tau. Tanjesc cand vine dimineata si nu-ti aud glasul somnoros ca vrei cafea si tragi de mine sa ma trezesc si spui ca astepti sa te invit la cafea. Esti frumoasa dimineata...esti frumoasa chiar si cand esti nervoasa...te sarut.


As vrea sa-ti ofer mai mult decat pot...urasc cand cineva reuseste sa o faca , ma supar, ca nu reusesc eu asta. In schimb iti ofer toata dragostea mea.

2 comments:

  1. Nu exista ceva mai frumos decat dragostea. Daca o ai, dai-o. Nimic din umea asta nu se compara cu o dragoste primita.

    ReplyDelete
  2. Iubirea este cel mai frumos sentiment posbil, iar tu reusesti sa o exprimi prin cele mai frumoase cuvinte posibile.

    ReplyDelete