Pages

Monday 27 September 2010

Fara noima

Oboseala fizica, poate si oboseala psihica...ganduri care poate le stiam dar nu am vrut sa le aud...poate acum le stiu, sau poate nu...orice ar fi sunt mii de intrebari sau pur si simplu afirmatii care nu le gasesti raspuns.
Sunt obosita, azi, sa exclud cea fizica, pentru ca azi am avut o zi unde m-am lovit din nou cu birocratia romaneasca si care m-a epuizat...Sunt lucruri de care ne tot lovim, poate chiar in fiecare zi si tot nu reusim sa gasim o scuza sa zic asa pentru fiecare, vorbesc in cazul meu.
Cred ca trebuie sa schimb ceva, dar nu stiu exact cum as putea face asa ceva, simt ca nu gasesc nici o solutie, oare m-am obisnuit cu statul in casa a zilelor intregi fara macar sa ies la o plimbare, m-am obisnuit cu cartile pe care le tot citesc, sau m-am obisnuit cu mine si nu gasesc nimic sa ies de aici sau poate nu vreau, sau e comiditatea??? Cine stie...

No comments:

Post a Comment