Pages

Sunday 1 August 2010

Everything is cover you

Lumina, o lumina puternica…totul era foarte clar si transparent.
Intreaga lumina ce contura incaperea intunecata, care parca ma orbea dar totusi puteam sa vad tot ce umplea incaperea. Puteam sa vad fiecare culoare din lumina transparenta, ce te cuprindea.
Dincolo de lumina puteam distinge silueta corpului tau, ce se contura pefect in intunericul incaperii.
 In fata corpului tau, in care formele tale erau mangaiate de aerul cald care le atingea prin mici picaturi de apa, alunecand usor, mangaind usor  fiecare cm din piele.
Simteam nevoia sa fiu eu aerul ce te cuprinde, sa stiu ca o sa-ti simt caldura pielii tale mereu langa mine…simteam nevoia sa nu pierd nimic atunci cand nu sunt langa tine.
Lumina transparenta care patrundea prin firicele de praf, prin fereastra larg deschisa. Acele firicele de praf, care si ele se bucurau de tine, ce se invarteau ca intr-un dans in jurul tau, parca te ocroteau de acele raze de lumina prea puternica care iti ardea pielea ta sensibila.
Pentru prima oara nu uram acele firicele de praf, pentru ca le simteam cum atingeau fin pielea ta, fara sa te raneasca. Respiram acele firicele de praf, amestecate cu aerul cald ce patrundea in camera, simteam cum imi  incalzeste gatul si intregul corp, cutremurandu-se la privirile furisate care mi le ofereai.
Impreuna cu aerul cald si firicele de praf, era amestecat si mirosul dulce a parfumului tau, ce incalzea mai tare aerul, facea ca mirosul pielii tale sa-l simt aproape de mine, trezind in mine, o dorinta puternica de a ma razbuna pe tot ce te inconjura, sa pot sa fiu doar eu cea care te mangaia, cea care te proteja, cea care iti atingea buzele.
Dar mi-am stapanit pentru o secunda emotiile, ce imi razbatea intregul corp si am privit incontinuare spectacolul luminii ce te inconjura, furandu-ti privirile si zambetele.


No comments:

Post a Comment