Pages

Monday 2 August 2010

You make me trembing

Doar bataile inimii noastre se auzeau, in linistea surda ce ne cuprindea, ritmul inegal al respiratiei noastre necontrolate parca sopteau in cuvinte mici la urechile noastre si buzele noastre care se miscau lent...
Buzele mele ard dupa gustul pielii tale, degetele ma dor la fiecare amintire in care te atingeam timid si acea aroma a parfumului tau ce-l am bine tiparit in minte ma chinuie ca nu esti langa mine.
Imi amintesc de privirea ta, care imi urmarea fiecare gest, privirea ta care se intalnea cu a mea si care uneori ma intimida. Si nu pot sa uit cum e in bratele tale, cat e de normal sa-mi atingi gura, fata si gatul cu buzele tale.
Vreau ca totul sa-mi ramana bine tiparit in minte, sa pot trece mai usor peste dor...doar daca se poate.
    
          You are amazing, just the way you are...

No comments:

Post a Comment