Pages

Tuesday 13 October 2009

Romantism...

Mai exista in ziua de azi sau suntem prea ocupatii cu rutina de zi cu zi si preferam alte mijloace mai rapide...suntem oameni foarte grabiti si fara rabdare, am uitat ca orice mic gest bucura persoana de langa noi sau suntem cei care nu mai credem in romantism, care credem ca e demodat sau in cel mai rau caz de prost gust. Tot timpul e bine venit putin romantism intr-o relatie. Daca ne straduim putin am putea gasi romatismul in fiecare lucru din jurul nostru, singurul lucru este sa ne dorim. Nu exista “nu pot”, “nu am timp”pentru lucruri romantice ci doar “nu vreau” si de aici uitam de micile surprise.
Romantismul poate fi vazut in foarte multe feluri, de la lucruri extravagante bine puse la punct, de la petreceri somptuase in stilul celor din basme cu printi si printese, cu caleasca, sau cine romatice in tr-un cadru amenajat cu multe florii si lumanarii, pana la lucrurile mai simple, cum ar fi micile atentii de zi cu zi, sau o simpla floare, de o declaratie de dragoste, de lucrurile care te iau prin surprindere, de mesajul de care nu te asteptai sa-l primesti, de simplele cuvinte “mi-e dor de tine” , “te doresc” ...
Daca e sa facem legatura dintre multitudinea mijloacelor de comunicare cu romantismul, vedem ca scrisoarea de dragoste o putem inlocui cu un mail, putem sa ne folosim de mesaje, exista n metode de comunicare de a ne arata dragostea fata de cineva.
Sigur inca exista romantism in ziua de azi, imi place sa cred asta, imi place sa cred in romantism, imi place sa fac diferite lucruri pentru persoana de langa mine.

No comments:

Post a Comment