Pages

Thursday 8 October 2009

Citate...


"Lacrimile sunt limba tacuta a durerii" – Voltaire

...am o perioada unde sunt plina de sentimentalisme, prea multe lacrimi am varsat pentru ce nu merita...

"Eu resping realitatea voastra si o inlocuiesc cu a mea" – Adam Savage

...imi place foarte tare acest citat si chiar mi se potriveste si o sa vedeti pe parcurs, din ce cauza...va las sa descoperiti voi...

"Daca vrei sa invingi lumea toata, invinge-te pe tine!" - Dostoievski

...si inca cateva tot de Dostoievski, din "Crima si pedeapsa" una dintre cartile preferate, pot sa zic ca ma marcat intr-un fel atunci cand am citit-o...


"Si suferinta e buna la ceva!"

"Suferinţa şi durerea sunt întotdeauna obligatorii pentru o conştiinţă largă şi o inimă profundă. După mine, oamenii cu adevărat mari încearcă o mare tristeţe pe pământ..."

"Nu există pe lume ceva mai greu decât sinceritatea şi ceva mai uşor decât linguşirea. Dacă în sinceritate se strecoară numai a suta parte dintr-o notă falsă, se produce o disonanţă şi apoi e bucluc. Dacă în linguşire absolut toate notele sunt false, ea totuşi face plăcere şi este ascultată fără supărare. O plăcere grosolană, totuşi plăcere."

No comments:

Post a Comment