Pages

Tuesday 13 October 2009

Imaginea ta...


Inca o zi, inca o noua zi in care ma gandesc la tine...unde esti prezenta in gandurile mele, avand in fata ochilor doar imaginea ta...inca o zi unde trebuia sa incerc sa ma concentrez la diferite lucruri, dar tu, nu-mi dadeai pace, erai din ce in ce mai prezenta in mine, in mintea, inima, sufletul meu...ziua ma trezesc cu tine in gand, noaptea adorm cu tine in gand, urmarindu-ma in vis imaginea ta, chipul tau care radia de fericire, ori de cate ori te priveam, fiecare zambet care mi-l ofereai, totul foarte bine imprimat in mintea mea...
Da stiu ca ma urmaresti si atunci cand nu esti cu mine, stiu si imi doresc, pentru ca te port in suflet, te port cu mine...da pe tine...imaginea ta in totalitate...chipul, ochii calzi, zambetul dulce, buzele tale moi, micile gesturi, orice privire, saruturile tale, imbratisarile tale...pe TINE...

No comments:

Post a Comment