Pages

Monday 26 October 2009

Mici surprize...

O floare si un biletel “azi vreau sa te vad” ...le gasise langa telefon in biroul sau de cum venise la munca, fata i s-a luminat, un zambet a aparut pe chipul ei...ziua a inceput clar mai bine...Ridica telefonul si suna “deci azi vrei sa ma vezi?!?!”...la capatul celalalt al firului o voce placuta “sigur, azi nu las sa ne mai impiedice nimic, nu te-am vazut de cateva zile, mi-e prea dor de tine...deci fara planuri azi, nu mai accept absolut nici o scuza”...inchise telefonul si uitandu-se in agenda si a reprogramat toate intalnirile din acea zi si si-a luat ziua libera...S-a intors acasa, pentru a se schimba dar surpriza, inca un biletel exact ca cel de dimineata, il citise “azi e dupa regulile mele”, intra in casa foarte entuziasmata, lasa geanta jos, cheile pe masuta de langa usa cand un nou biletel “ce zici, esti de acord?”...incet inainteaza si observa un sir de biletele, ca un drum spre o comoara, spre comoara ei din inima ei...”vreau sa urmezi sirul biletelor si indicatiile scrise pe ele”...incet aduna unul cate unul, radiind de fericire si cu un zambet larg imprimat pe fata sa, citindu-le...”stii ca mi-a fost dor de tine?”...”de 3 zile nu te-am vazut, asa ca vreau sa te gandesti la 3 cuvinte ce a reprezentat pentru tine zilele cand nu mai vazut”...deja in minteai ei s-au conturat cele 3 cuvinte (“dor”, “dorinta”, “nerabdare” ), apoi un alt biletel cu mesajul “deschide te rog plicul de pe masa”, il ia si-l deschide, o mica felicitare cu mesajul “dor nebun de tine”, apoi continul drumul biletelor, ajunge in living si langa televizor un biletel sub forma unui ursulet de plus “e pentru tine, atunci cand nu sunt langa tine”, isi continua drumul spre dormitor, cand usa era inchisa, pe clanta scria “mai ai un pas...deschide usa sa primesti cel de-al treilea lucru pentru cea de-a treia zi cand nu ne-am vazut”, cu emotii deschide usa incet, intra si nu-si credea ochiilor ce vede, in mijlocul camerii era scris din sute de biletele colorate “mi-a fost dor de tine dragostea mea” ...o ia in brate si o saruta pasional si-i sopteste “nu mai vreau sa am zile de astea, vreau sa fii langa mine in fiecare zi, nu vreau sa-ti maid au drumul” o tinea strans in brate...si asa a inceput o noua iubire...

No comments:

Post a Comment