Pages

Sunday 30 March 2014

Femeie

De ce te iubesc femeie?
Te iubesc in fiecare dimineata cand ma trezesti si stai si ma asculti cum ma alint si ca sunt mofturoasa ca e prea devreme si tu doar imi zambesti.
Te iubesc cand  iti zaresc prima privire, uneori somnoroasa dar dulce si cand imi zambesti si cand dupa "neata"  al  doilea tau cuvant "vreau cafea".
Te iubesc cand imi spui "iubeste-ma" mai intai, "alinta-ma" si apoi putem sa incepem treaba.
Iubesc privirea ta patrunzatoare ce inca ma face sa ma intimidez, iubesc ochii tai mari si superbi, cei mai frumosi ochi pe care i-am vazut cu gene lungi si negre, iubesc buzele tale mari si pupacioase, iubesc pielea ta fina ca de bebelus.
Te iubesc cand ma certi.
Te iubesc cand esti geloasa, stii ca ce e al tau al tau e.
Te iubesc cand te alinti.
Te iubesc cand ma iei de mana.
Te iubesc pentru ca esti sensibila.
Te iubesc pentru ca esti o femeie cu picioarele pe pamant, realista si ceea ce iti propui obtii, pentru ca spui lucrurile in fata at cand te deranjeaza ceva (chiar daca nu-mi convine uneori :D) realizez ca am o femeie langa mine, in viata mea ce nu merita sa o pierd pentru nimic.
Te iubesc ca stii cum sa ma potolesti cand sunt nervoasa.
Te iubesc pentru ca ma sprijini, pentru ca ma intelegi, pentru ca iti dau dureri de cap, pentru ca sunt dificila si incapatanata.
Te iubesc cand te incapatanezi de a nu vorbi cu mine.
Te iubesc ca esti dulce, frumoasa, sexi, scumpa, iubitoare, inteligenta.
Te iubesc cand ma iei de mana si ma duci in magazinul X sa-mi arati o rochita.
Te iubesc pentru ca esti langa mine.
Te iubesc cand te cuibaresti in bratele mele.
Te iubesc si ma iubesti...te iubesc in bratele mele, te iubesc in sufletul si inima mea.
Te iubesc cand razi, cand esti nervoasa.
Te iubesc cand ma saruti pe frunte si te joci prin parul meu.
Te iubesc cand imi spui "noapte buna", cand ma iei in brate si ma alinti doar cum stii tu. Te sarut iubita mea.
Te iubesc femeie.


1 comment:

  1. Motive care caută motivații. E mai simplu să-i spui: te iubesc pentru că sunt.
    :)

    ReplyDelete