Pages

Friday 29 June 2012

Dorinta

http://www.youtube.com/watch?v=KvCGzwCrjlw


Stiu ca iubesti cum iubesc si eu, simti ce simt  si eu si ma doresti asa cum te doresc si eu, e doar iubirea, dorinta de a ne cunoaste dincolo de limite unde simturile sunt mai puternice si mai ascutite.
E doar iubirea ce ma face sa uit de tot, cand sunt in preajma ta...suntem doar noi doua dansand. Doar mi-e dor de tine si incep sa nu ma mai multumesc cu putin, nu vreau sa te am doar intr-o mica parte din viata mea, vreau sa fii 100% a mea, vreau sa te pot strange in brate ori de cate ori imi doresc, vreau sa-ti simt caldura corpului tau langa mine.
Da, te doresc, enorm, uneori ti-as sfasia hainele de pe tine, sa-ti privesc goliciunea corpului...sa-ti eliberez sanii din stramtoarea sutienului, sa pot sa-i ating si sa-i sarut, sa te mangaii innebunita de placere, sa te strang in brate atat de puternic, incat sa devenim una si aceasi persoana...te-as pastra in stramtoarea bratelor mele....dar nu, vreau sa profit mai mult, de fiecare minut, in care te am langa mine...sa pot zice stop secundelor, care trec pe langa noi nepasatoare.
Vreau sa-ti privesc goliciunea, dar tot odata sa ma plimb cu varful degetelor pe pielea fina sa simt cum se infiora la fiecare atingere, sa pot sa-ti sarut buzele moi si limbile noastre sa inceapa un dans lent, fara oprire. Vreau acele clipe in care ne iubim, in care timpul se opreste, in care te simt goala langa mine, in care pielea noastra ia foc de la fiecare atingere, sa simt pielea ta sub palmele mele, sa-ti privesc sanii perfecti conturati...sa stiu ca esti doar a mea, trup si suflet, sa simt un amalgam de sentimente zvancnindu-se in mine, emotii, nerabdare, excitata...sa stiu ca esti a mea.

No comments:

Post a Comment