Pages

Tuesday 26 June 2012

Alta zi

Dupa cum ziceam, nimic nu e pe gratis...am intalnit persoana perfecta, intr-un timp foarte scurt m-am si indragostit de ea si clar simt foarte multe. Ma face sa tremur ori de cate ori o vad, ma face sa tresar la fiecare atingere a ei, ma face sa innebunesc...da cu singuranta, nu e doar o iluzie...e doar inima ce tresare cand aude voce ei. As putea scrie o mie de postari nu mai despre ea, nu mai despre ce simt pentru ea.
Dar cum ziceam, nimic nu e gratis...toata dragostea mea pentru ea, vine totodata cu un pic de suferinta. O suferinta ce imi aminteste ca am un suflet, un suflet putin cam fragil.
Azi te-am privit...imi ziceai "ca te privesc incruntat"...era doar o masca, mi se rupea sufletul ca nu puteam sa te ating, sa te imbratisez. Am primit atatea palme si nimic nu ma face sa renunt la tine...te iubesc femeie...o sa-ti arat in continuare sentimentele mele fata te tine.

No comments:

Post a Comment