Pages

Thursday 10 December 2009

Iritari...



Ma enerveaza vremea, ma enerveaza ca ma doare capul, ma enerveaza ca ma simt neputincioasa…ma enerveaza ca am un job de asa natura in cat week-endurile le lucrez si din putinul timp liber pe care il am nu pot sa fiu langa ea…pentru ca nu am cum.
Ma simt neputincioasa…pentru ca imi doresc sa o vad…deja a trecut 2 saptamani, e prea mult si imi doresc sa o vad sa o strang din nou in brate, o vreau sa fie in fiecare zi langa mine, nu cred ca cer  prea mult. De cateva zile ma gandesc numai la o posibilitate de a ne intalni saptamana viitoare, dar…si ma enerveaza.
Ma enerveaza situatia mea in general…totusi  cand ma gandesc ca o am langa mine e totul mult mai usor.
O sa gasesc o posibilitate iubire, pana acum norocul a fost de partea noastra. 
Nu uita ca ma gandesc mereu la tine.



No comments:

Post a Comment