Pages

Wednesday 2 December 2009

Azi

    Azi ma simt obosita, mi-e somn…azi nu am chef de prea multe, de prea multa filizofie, nu stiu, ma simt obosita. Cand ma gandesc ca nu obisnuiam sa scriu nimic, sa-mi scriu ideile, gandurile mele si acum nu as mai putea sa nu fac asta, sa ma joc cu cuvintele, imi place sa zic asa. Azi mi se pare totul apasator, greu, din ce motiv ?nici eu nu-l stiu si ca de obicei inca o intrebare fara raspuns. Ascult muzica “Imogen heap – speeding cars” vorbesc cu iubirea mea…cat de indragostita sunt…e astfel uit de toate. Ce combinatie perfecta : muzica – versuri – liniste – cuvinte – ganduri – ea…
Am inceput o carte ieri, in gara (plecam de la iubirea mea) si mi-a ramas in minte ceva: “ Fac dragoste doua corpuri care se cunosc infinit de mult si care nu se mai satura, totusi, redescoperindu-se…” imi place mult, am aceasi senzatie totul timpul si cu iubirea mea…

2 comments:

  1. Probabil te simti asa din cauza vremii sau pentru ca ai plecat de la ea.

    ReplyDelete
  2. da..asta e cauza...dar dorul de ea ma face sa fiu cu gandul tot mai aproape de ea.

    ReplyDelete