Pages

Monday 7 December 2009

Lucruri complicate


M-am cam saturat sa fie totul asa de complicat, chiar daca uneori imi place mi se pare mult mai palpitant. Asta e o zi in care parca orice as incerca sa fac nimic nu iese cum vreau eu, rezultatul e cu totul altul…de ce viata e uneori asa complicata…sau noi facem ca toate lucrurile sa fie mai complicate.
Acestea sunt cu doua taisuri si fiecare aduce cate o satisfactie sau nu, depinde. Stiu ca cam tot ce e complicat ma atrag ca un magnet si cateodata ma gandesc ca sunt mult prea slaba sa trec peste tot, ma descurajez singura…depinde de ce zi am. Avem atat zile bune, cat si zile rele, rezultatul fiind tot timpul dupa cum ne simtim, dupa starea pe care o avem, fie o gandire pozitiva fie cea negative, fie vedem totul frumos si bine, fie totul parca e impotriva noastra si asa trecem tot timpul de la o stare la alta, uneori mult prea rapid.
Tot ce suntem, ce traim e un lucru complicat sau de cele mai multe ori noi o facem complicate, ne place sa ne gandim, ne place sa ne macinam in cautarea de raspunsuri, de rezolvari, de orice, cat de cat  sa ajungem din nou pe linia de plutire, dar oricum nu stam prea mult acolo, ca deja incepem sa ne plictisim si iar cautam ceva sa ne atraga atentia si tot asa, ca un adevarat ciclu.
Toate lucrurile greu de obtinut, mai complicate duc la o viata mai palpitanta, plina de tentatii, care nu toata lumea e dispusa sa o traiasca sau sa reuseasca sa treaca.


No comments:

Post a Comment