Pages

Tuesday 1 February 2011

Cause it's true, I am nothing without you

In fiecare seara inainte de a ma baga in pat, ascult o ultima piesa, o piesa care imi aminteste de tine, de tu si eu, de noi...si apoi merg in pat cu un zambet ce-mi cuprinde intreaga fata. 




Tu meriti aceea dragoste curata, aceea dragoste care te face fericita, dragostea fantastica din carti si filme, pe care incerc sa ti-o ofer din toata inima mea.
Te iubesc, dar nu doar pentru ca ma faci fericita, nu doar pentru ca ma faci sa ma simt speciala, nu doar pentru ca tu esti cea mai draguta persoana...doar pentru ca te iubesc si nu am nevoie de motive pentru asta.


                                               The smartest thing I ever did was take a chance with you.

1 comment:

  1. tu nu-ti dai seama cat esti de norocoasa!:D nimeni nu-si da de fapt...dar...

    a..
    Dagna here !:D

    ReplyDelete