Pages

Wednesday 31 October 2012

Your kiss

 Sarutul tau naste dorinta. O dorinta ce nu se stinge, ci creste de fiecare data ce iti simt buzele moi lipite de ale mele.
Sarutul tau e ca apa sarata, cu cat beau mai mult cu atat setea creste....cu cat ma saruti mai mult, cu atat imi doresc mai mult si tot mai mult.
Sarutul tau naste dorinta, dorinta sa ne simtim, se transforma in pasiune, pasiunea ce ne acopera trupurile goale naste flacari, ce ne infierbanta, ce ard la fiecare atingere a degetelor.
Sarutul tau transforma fiecare secunda in dorinta, dorinta de a te simti, de a simti pielea rece, de a simti sanii mari si bine conturati peste ai mei, de a simti mainile tale in jurul taliei mele....acea dorinta de a simti buzele, cum se misca ca intr-un dans lent peste ale mele.
Mi-ai arat ca acolo unde exista dorinta, intotdeauna v-a exista pasiune, ca pasiunea intotdeauna se v-a transforma in flacari si flacarile intotdeauna ne vor arde trupurile goale ce vor naste placeri....totul incepand cu sarutul tau.

2 comments: