Pages

Sunday 5 August 2012

Tears

Lacrimele pe care le-am varsat sunt lacrimele pentru tine, pentru dragostea ce ti-o port...fiecare lacrima ce-mi curgea pe obrazul fierbinte imi aminteau cat de puternice sunt sentimentele pentru tine...sufletul imi plangea  pentru ca nu putea accepta sa pleci si sa-l lasi singur...sa ma lasi pe mine singura.
Te iubesc mai mult decat viata mea, te iubesc cum ma devorezi din priviri...nu vreau sa te pierd, nu vreau nimic daca nu te am pe tine. Esti ce mi-am dorit si ai aparut in viata mea cand credeam ca totul e pierdut...te iubesc femeie...te iubesc pentru ca stii cum sa te porti cu mine, stii sa ma faci sa ma simt EU, sa ma simt bine in pielea mea langa tine, stii sa ma incurajezi...te iubesc cand imi deschizii ochii inca de "copil" care cheltuie bani numai pe bomboane.
Ma faci fericita, cum as putea sa renunt la tine. Mi te potrivesti mai bine decat blugi mei albastri si maieul alb, ce-mi acopere trupul infierbantat de razele soarelui, stiu, dragostea pentru tine doare, dar e si frumoasa, inca imi amintesc prima zi cand te-am vazut, eram un pachet de emotii si iti evitam ochii patrunzatori.
Promit ca o sa-ti reamintesc in fiecare zi cat te iubesc si ca esti viata mea si ca nu vreau sa pleci pentru ca sunt nimic fara tine.
Am sa te iubesc si atunci cand nu o sa ma mai lasi...am sa te iubesc...te iubesc.

1 comment:

  1. M-a patruns fiecare cuvant al tau....

    ReplyDelete