Pages

Friday 6 July 2012

Te iubesc...

Am inceput ziua somnoroasa, nici cafeaua nu si-a facut treaba pana nu-mi suna telefonul...un mesaj, dar nu un oarecare mesaj, o declaratie de la iubita mea, ce m-a lasat fara cuvinte cateva minute:

"Te iubesc pentru ca existi. Te iubesc pentru ca ma alinti. Te iubesc pentru felul in care ma saruti. Te iubesc pentru ca desi nu pare, sunt o persoana importanta in viata ta.
Te iubesc pentru ca atunci cand suntem amandoua uitam de probleme. 
Te iubesc pentru ca stii cand sunt suparata. Te iubesc cand ma strangi in brate atat de tare incat simt ca nu mi-ai da drumul niciodata. 
Te iubesc cand ma mangai si te joci suav  cu degetele pe trupul meu. Te iubesc cand zambesti.
Te iubesc cand razi. Te iubesc si cand te instrambi. 
Te iubesc pentru ca alaturi de tine pierd notiunea timpului. Te iubesc pentru ca ma accepti asa cum sunt. Te iubesc atunci cand imi cauti privirea pentru orice aprobare... 
DA si iubesc acele momente in care ne dezbracam din priviri. Te iubesc si pentru ca esti geloasa. 
Te iubesc cand imi saruti mana pentru ca ma faci sa ma simt speciala in viata ta. Te iubesc si atunci cand plangi pentru ca asta imi arata ca ai un suflet sensibil. Te iubesc cand ma tii de mana. 
Te iubesc si pentru acele momente in care te abandonezi in bratele mele fara sa-ti pese de nimic. Te iubesc si atunci cand te alinti sau te prostesti.
Te iubesc si iubesc acele momente in care iti faci curaj si incerci sa ma impresionezi. Si nu in ultimul rand dar  cel mai important, e ca Te Iubesc Pentru Ca Esti Tu! "

Cel mai minunat mod de a incepe ziua...TE IUBESC iubire...

1 comment:

  1. atatea momente doar pentru un singur te iubesc..unu singur dar sincer.:-<

    ReplyDelete