Pages

Tuesday 27 March 2012

Talking to the stars

Stiu ca esti acolo undeva, undeva departe. In acel loc unde, stele si luna iti vorbesc, unde intunericul e cel ce protejeaza si iti vegheaza somnul. Privesc prin perdeaua subitire in intunericul de afara, cerul senin, acoperit de sutele de stele, zburdand in jurul lunii. Luna ce in fiecare noapte imi lumineaza camera, dandu-mi de veste ca tu esti bine, acolo undeva departe. Si stau si privesc singura, in fata geamului spre cerul instelat, privind jocul sutelor de stele, incercand sa le inteleg, in avalansa de cuvinte ce se revarsa asupra mea si stau si vorbesc cu ele, pana cand soarele rasare. Si astept cu nerabdare acel moment cand soarele apune si stele apar, pentru ca atunci apare si prima veste de la tine. As vrea sa ajung intr-o noapte in lumea ta, sa-ti vorbesc privindu-te in ochi, sa-ti simt caldura mainii tale in a mea, sa-mi arati lumea ta minunata, sa-ti cunosc "prietenii" care in fiecare noapte ne-au ajutat sa vorbim.
Stau singura in fata geamului, privind cerul instelat si vorbesc cu ele, pentru ca stiu, ca tu esti acolo undeva.

1 comment:

  1. Doamne, du-mă în locuri unde pot creşte în credinţă şi dragoste, şi la oameni în a căror viaţă pot să fac o diferenţă.

    ReplyDelete