Pages

Sunday 23 October 2011

Ochi inchisi

E prea frig si mohorat, sa pot pleca acum pentru ca te am langa mine, iti simt parfumul de cum te-ai asezat langa mine...simt cum imi cuprinde si imi incalzeste intregul corp.
Nu stim unde suntem,ce se afla in camera aglomerata la prima vedere, dar stim de ce am venit...am inchis doar ochii, te-am simtit cum te-ai apropiat tot mai mult de mine, sa te incalzesti...aveai mainele recii si tremurai de frig, te-am luat in brate si te-am apropiat tot mai mult de mine. Era liniste, iti auzeam doar respiratia si simteam cum ma privesti, aveam ochii incontinuare inchisi...vroaiam doar sa aud si sa simt lumea ta. Sa te aud vorbind neintrerupt, sa te aud oftand, sa-ti aud cum respiri langa mine, simtind aerul cald ce ma incalzea, vreau doar sa te simt langa mine, mainele reci ce nu se mai incalzeau, sa te simt cum te impingi in mine tot mai tare, abia sa-ti simt buzele intr-un sarut scurt, sa-ti simt cum iti plimbi degetele reci pe fata mea, incercand sa ma faci sa deschid ochii...sa simt cum te foiesti in bratele mele, cand incepi sa te incalzesti, sa aud fosnetul hainelor, care cad usor de pe tine, simtindu-te aproape goala langa mine, aceea piele fierbinte, fina si parfumata, ce imi creea cele mai frumoase imagini in mintea mea...nu deschid ochii, doar te analizez prin atingeri, iti simt fiecare forma sub palme, "vad" culoarea pielii tale, te simt cum tremuri la fiecare atingere, ma saruti pasional, cum n-ai facut-o pana atunci, mai cutremurat si mai facut sa deschid ochii, ti-am zarit zambetul strengaresc pe fata si buzele apropindu-se de mine...
Te-am "vazut" si cu ochii inchisi.

4 comments:

  1. Foarte frumos scris, m-am simțit prezentă la acțiune. Atât de incitantă și verosimil scrisă, felicitări! Mi-a creat o stare superbă.

    ReplyDelete
  2. same here :) ador ceea ce ai scris ma transpune intr`o alta lume Emma, mai ales acum cand sunt la munca si aveam nevoie de asa ceva >:D< multumesc!!! :*

    ReplyDelete
  3. cat de adanc ma cuprinzi in aceasta apropiere; tremur de placere si de bucurie

    ReplyDelete
  4. va multumesc mult fetelor:*...ma bucur mult ca va placut:d...lucrurile simple sunt cele mai minunate:*

    ReplyDelete