Pages

Monday 17 January 2011

I dream you...

Intuneric, doar o lumina pala se mai zareste in intreaga camera...ma invelesc, dar e cald, mult prea cald...pentru ca te simt, iti simt bratele in jurul meu, iti simt caldura corpului tau, simt ca esti langa mine...inchid ochii si simt sarutul tau fin pe obrazul meu...E liniste, prea liniste, imi aud si propriile ganduri...dar tu aproape de mine, imi soptesti un noapte buna...incerc sa adorm si incet imi apari in vis...visez...te visez...astept noaptea, clipa cea mai lunga de liniste, unde pot fi doar eu si tu...pentru ca imi apari in vis, pentru ca esti langa mine...
Noapte buna iubire!

2 comments:

  1. visul de iubire este rasplaa gandurilor tandre de peste zi

    ReplyDelete
  2. pacat ca inca sunt doar ganduri si visuri...

    ReplyDelete