Pages

Wednesday 14 April 2010

Sarutul tau


Sarutul pe care mi-l dai de fiecare data cand ne revedem, acel sarut care imi atinge obrazul, unde iti simteam buzele calde si noi.
Acel sarut nevinovat de dimineata, parca si buzele iti erau somnoroase incercand sa se trezeasca prin atingerea buzelor mele.
Sarutul firav si dulce care intotdeauna ma lua prin surprindere, care mi-l ofereai ori de cate ori aveai ocazia.
Sarutul in care buzele noastre se intalneau parca pentru prima data, usor timide.
Acel sarut care ma face sa simt furnicaturi in tot corpul care imi pune in miscare orice simt, care ma inebunea de placere in timpul noptii, cand ne furisam sub patura, in intunericul noptii si « vedeam » prin toate simturile noastre, prin atingerea buzelor pe corpurile goale si foarte fierbinti.
Sarutul puternic si pasional care ma face sa te doresc tot mai mult…cand buzele sunt intr-un joc continuu de atingeri si apasari, limbile intotdeauna se intalneau si nu pierdeau nici o sec fara sa se atinga…sarutul tau…
Unicul tau sarut pe care il simt pe buzele mele neincetat…unicul tau sarut…
                                                      Sarutul tau e libertatea mea de a te iubi.

No comments:

Post a Comment